Hozzávalók:
A tésztához:
6 tojás, 6 ek. édesít
őszer, 1 dl olaj, 6 ek. liszt, 1/2 tasak sütőpor, 2 ek. kakaópor
A krémhez:
2 cs. tejszín íz
ű pudingpor, 5 dl tej, 25 dkg margarin, 15 dkg édesítőszer, 1 ek. kakaópor, 1 ek. darált kávé
A csokimázhoz:
10 dkg Édesít
őszer, 3 ek. margarin, 1 ek. tej, 2 púpozott ek. csokoládépuding-por, 1 ek. kakaópor

Elkészítés:

A tepsit sütőpapírral kibélelem, a sütőt 180 °C- ra előmelegítem.


A tésztához  a tojásfehérjét habbá verem. a sárgáját a porcukorral kikeverem, majd hozzáadom az olajat , a lisztet, a süt
őport, a kakaóport és végül a tojáshabot. Tepsibe simítom és a sütőben megsütöm.


A krémhez a pudingport megf
őzöm a tejjel, hagyom kihűlni, a margarint simára keverem a porcukorral, összedolgozom a pudinggal. a krémet elfelezem, egyik felébe beledolgozom a kakaót, a másikba a kávét.
a kih
űlt tésztát vízszintesen kettévágom. Az egyik lapra rákenem a kávés krémet, ráteszem a másik lapot és rásimítom a kakaós krémet.


a mázhoz a porcukrot, a margarint, a tejet, a puding- és a kakaóport is lábosba teszem, g
őz fölött összeolvasztom és azonnal a krém tetejére kenem. Gyorsan szárad. a süteményt szeletelve kínálom, akár kávészemekkel is díszíthetjük.

 

Tipp:

A tészta hozzávalóit elfeleztem és külön- külön sütöttem meg.

A tetejére nem ezt a mázat készítettem, hanem egy ¾ tábla étcsokoládét felolvasztottam 1 EK. Étolajjal, és ezt kentem a süteményre. 

Szerző: Dölfike  2010.12.23. 22:49 Szólj hozzá!

Címkék: csokis kávés 6 tojásos tejszín pudingos

A bejegyzés trackback címe:

https://cukormentessuti.blog.hu/api/trackback/id/tr942535760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása